اگر به دنبال روشی ایمن برای کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پوست یکی از مهمترین عوامل جذابیت و جوانی انسان می باشد. اما به مرور زمان، بر اثر  عوامل مختلفی مانند آفتاب، استرس، افزایش سن، استفاده از محصولات شیمیایی و … دچار پیری زودرس میشود و مهم ترین دلیل ایجاد چنین مشکلی اختلال در تولید کلاژن و در نتیجه کاهش کلاژن پوست است. در چنین مواقعی باید به کمک روش های موثر، تولید کلاژن  در پوست را افزایش داد که از موثرترین روش ها برای انجام این کار  استفاده از دستگاه های کلاژن ساز می باشد. این نوع از دستگاه ها میتوانند باعث تحریک و تولید کلاژن شده، چین و چروک‌های ناخوشایند را کاهش داده و باعث جوانسازی پوست صورت شوند.

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها میتوان به لیزرهای فرکشنال، دستگاه اندولیفت، میکرونیدلینگ، هایفو و کربوکسی اشاره نمود که در میان آنها دستگاه هایفو کمترین میزان درد و بیشترین میزان اثرگذاری را خواهد داشت. به همین خاطر قصد داریم تنها در مورد کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه هایفو صحبت نماییم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه هایفو

هایفو یک فناوری نوین است که به طور موثر و بدون جراحی جهت کلاژن سازی و لیفت پوست صورت استفاده می‌شود. در واقع  HIFU یک تکنولوژی پیشرفته است که با استفاده از امواج اولتراسونیک با تمرکز بالا، باعث تحریک و تولید کلاژن در پوست میشود.

یکی از مهم ترین مزایای  HIFU این است که این دستگاه به طور مستقیم و نیز عمقی در لایه‌های پوست نفوذ کرده و عمل تحریک کلاژن را انجام می‌دهد که این بازسازی عمقی باعث بالا رفتن میزان ماندگاری این روش میشود. علاوه بر این، هایفو یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است، که بدون نیاز به برش یا تزریقات، از طریق امواج فراصوت انجام میشود و به هیچ عنوان آسیبی برروی پوست وارد نمیکند . به همین خاطر این روش به عنوان یک روش ایمن و اثربخش، برای افرادی که به دنبال روش غیر جراحی برای بهبود تناسب پوست صورت هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین از طریق هایفو، شما می‌توانید به راحتی و با نتایج برجسته، پوست صورت خود را لیفت کرده،  و اثرات آن را پس از دو هفته مشاهده نمایید.

راز کلاژن سازی پوست صورت بدون جراحی

راز کلاژن سازی پوست صورت بدون جراحی

استفاده از دستگاه HIFU یکی از راه‌حل‌های مناسب برای کشش و جوان‌سازی پوست است. در این روش تنها با انجام تا یک تا سه جلسه درمان، می‌توان به بهترین نتایج دست پیدا نمود و تا مدت ها پوستی سالم و جوان داشت.

در واقع این دستگاه میتواند بهترین نتایج را در رفع افتادگی و شلی پوست ارائه دهد. همچنین به کمک آن میتوان تیرگی های اطراف چشم، پف زیر چشم، خطوط و چین و چروک های اطراف لب و… را نیز برطرف نمود و به پوستی بی نقص دست یافت.

حال اگر بخواهیم مزایای این شیوه درمانی را به صورت موردی بیان نماییم، به شرح زیر خواهند بود.

از مزایای استفاده از دستگاه HIFU برای کشش و جوان‌سازی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. بدون نیاز به جراحی: این روش به تنهایی یک روش غیر جراحی است و نیازی به برش یا سوراخ‌های پوست ندارد، بنابراین خطرات و عوارض جراحی پلاستیک را نیز نخواهد داشت.

2. عدم احساس درد: این درمان بدون هیچ گونه درد یا عدم راحتی برای بیمار انجام می‌شود. بنابراین، تجربه انجام این روش برای بیماران به طریقه‌ای راحت و بدون استرس خواهد بود.

3. نتایج قابل ملاحظه: با انجام یک تا سه جلسه درمان با دستگاه HIFU، می‌توان به نتایج قابل ملاحظه‌ای در کشش و جوان‌سازی پوست دست یافت. این نتایج شامل کاهش افتادگی، رفع شلی پوست، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی است.

4. بدون زمان بهبودی: پس از انجام این درمان، بیماران نیازی به زمان بهبودی یا استراحت ندارند و می‌توانند فوراً به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.

5. افزایش روزافزون کلاژن: این روش باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می‌شود که این موضوع منجر به کشیدگی، شادابی و جوان‌سازی پوست خواهد شد.

روش انجام هایفوتراپی

در این روش، بیمار در موقعیت مناسبی قرار می‌گیرد و قسمت مورد نظر برای درمان با ژل مخصوصی پوشش داده می‌شود. سپس، دستگاه هایفو با تنظیمات خاصی از امواج فراصوت بر روی منطقه مورد نظر به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ماساژ داده میشود.

هنگام انجام هایفوتراپی، بیمار ممکن است حس گرما و لرزش در منطقه مورد درمان تجربه کند، اما این حس با درد همراه نخواهد بوذ.

پس از اتمام جلسه‌های هایفوتراپی، بیمار باید به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت برای استراحت از فعالیت بدنی شدید خودداری کند تا بتواند اثرات قابل ملاحظه را برروی پوست خود مشاهده نماید.

تمام مواردی که بیان شد نشان میدهد که لاژن سازی به کمک دستگاه هایفو میتواند بیشترین اثرگذاری را برروی پوست شما داشته باشد. پس با خیالی آسوده میتوانید از این دستگاه استفاده نمایید.

اکنون مقاله کلاژن سازی پوست صورت با دستگاه به پایان رسید و ما امیدوار هستیم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

حال اگر قصد دارید از این دستگاه فوق العاده جهت کلاژن سازی پوست خود استفاده کنید، ما در کلینیک سوفی این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

با استفاده از دستگاه مدل جدیدی که در کلینیک ما موجود است، می توانید جوانی پوست را  تجربه کنید.  ما در کلینیک سوفی با تیم متخصص و مجرب، ارائه خدماتی حرفه ای و با کیفیت را برای شما فراهم آورده ایم تا شما زیباجویان عزیز بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید. حال برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت قبلی، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *